· Quan? 25 de febrer de 2021
· Dies? Dijous
· Hora? De 10:00h a 11:30h GMT +2
L'organització de l'Any Nou Xinès amb Barcelona juntament amb Barcelona Turisme organitzen un debat online sobre els reptes i les oportunitats del turisme xinès per a la ciutat de Barcelona en el qual l'Associació del Passeig de Gràcia, l'Associació Ibèrica de Guies Professionals Xinesos (AIGC), Asialink Spain-Ctrip Spain, Casa Batlló i la Roca Village compartiran les seves experiències i estratègies per a la recuperació.
Moderador
Mateo Asensio
Director de l’Àrea de Promoció de Turisme de Barcelona
Ponentes
Institucional
- Amadeu Jensana, director de Economia i Empresa de Casa Àsia.
- Mateo Asensio, Director de l'Àrea de Promoció de Turisme de Barcelona
Presentació dels projectes de Turisme de Barcelona enfocats al mercat xinès.
Experiencies
- Associació del Passeig de Gràcia
Ponent: Verónica Rodríguez, Directora de Màrqueting de Turisme
Presentació: El Passeig de Gràcia és una destinació del centre de Barcelona amb una oferta gastronòmica, arquitectònica, cultural, hotelera i de compres de luxe, referent a nivell internacional. L'Associació del Passeig de Gràcia porta anys promocionant tota la seva oferta a la Xina, com un dels seus mercats principals, oferint experiències autèntiques i exclusives per a tots els clients. La intervenció inclourà exemples de campanyes, acords i implementació d'estratègies específiques.
- Associació Ibèrica de Guies Professionals Xinesos (AIGC)
Ponent: Yuzhou Xu, President
Presentació: Turistes xinesos a Barcelona-Impressions d'un guia turístic professional xinès.
1. Introducció al mercat turístic de la Xina.
2. Què busquen els turistes xinesos?
3. L'atractiu de Barcelona i Espanya per al mercat xinès.
4. Recomanacions per a la indústria del turisme després de la recuperació de la nova pandèmia.
- Casa Batlló
Ponentes: Encarna Segura i Ziliang Zhan, Marketing & Social Media a la Xina
Presentación: Deslocalització de Casa Batlló a la Xina
- Asialink Spain-Ctrip Spain
Ponent: Jennifer Zhang, CEO de Asialink Spain-Ctrip Spain
Presentació: Els hàbits i noves tendències del turista xinès, el que més els agrada i interessa, i les nostres recomanacions sobre les comunicacions eficaces i adequades per a inspirar, capturar la seva atenció i aconseguir el millor engagement, arribar de forma òptima als turistes xinesos i inspirar.
- Roca Village
Ponent: Enrique Ruiz de Lera
Càrrec: Director Patnership & Destination Marketing
Presentació:
1. Tendències de la Xina (la nostra experiència)
2. Campanyes amb les comunitats xineses locals en l'Any Nou xinès
3. Evolució de l'experiència: Virtual Shopping
4. Posicionar Barcelona com a objectiu principal
Amb interpretació simultània xinès-castellà i castellà-xinès en els canals de ZOOM.
Activitat en línia gratuïta a través de ZOOM. Es requereix inscripció prèvia.